loading...
ترول ها |بزرگترین سایت ترول در ایران
آخرین ارسال های انجمن
MAX بازدید : 488 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

زنها برای عاشق شدن به ۳چیز نیاز دارن :
اعتماد
محبت
عشق و علاقه و صداقت و پول و کیف و کفش و ماشین و گل و و و و و و و و …

*
*


مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده ، 
مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !

*
*
*

قدیما چطور میرفتن سرِ چشمه آب میاوردن ؟
ما پارچ که خالی میشه هیچکس مسئولیتشو به عهده نمیگیره !

*
*
*

گرگه میره در خونه شنگول ومنگول در میزنه 
میگه بچه ها منم مادرتون غذا آوردم براتون ، 
یهو صدا میاد “از بی ادبان” 
میفهمه اشتباهی رفته خونه لقمان اینا


یه مخاطب خاص هم نداریم ۵دقیقه باهاش حرف بزنیم ۵۵دقیقه مکالمه رایگان بگیریم …
هیچکس مخاطب خاص نیست ، خاک بر سرم !

 

*
*
*

اکوی مسجد محلمون خراب بود، حاج آقا اومد پشت
بلند گو گفت :کمک های مردمی آمادس
مادس
ادس...
دس
دس
دس
به همین برکت قسم مشاهده شده ۴ نفر فقط در حال لرزش باسن بودن،
یکی هم از اون ته میگفت دستا شله ها :|
*
*
*
پسرخالم خودشو دختر جا زده بود
يکماه با يه يارو چت ميکرد... 
بعد واسه اسکل کردن طرف باش قرار گذاشت
وقتي رفت ديد اونم دختر بوده خودشو پسر جا زده!
الانم مدتهاست با هم رفيقن! :|
ميخوان باهم ازدواج كنن!!!!! :))
*
*
*
سر کوچه با دوستم وایساده بودم.
یه دخدره از روبرو میومد. مانتوش باز بود.
زیرش یه تاپ کوتاه پوشیده بود که نافش معلوم بود!
از کنارمون که رد شد دوستم بهش گفت نافتو دیدماااا
دخدره : خندید گفت: چشمت روشن
دوستم:-/
8من:-))
ناف:-)))
این بود آرمان های امام راحل؟؟؟
*
*
*
دختره pm ﺩﺍﺩﻩ ﺷﻤﺎ ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺸﯿﻨﯿﻦ ؟؟!!
ﮔﻔﺘﻢ ﻫﺮ ﺟﺎ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﺸﻢ !! :|
ﺑﯽ ﺷﻌﻮﺭ ﺑﻼﮐﻢ ﮐﺮﺩ ! :| :|
ملت بی اعصابن :|
والا به خدا ..
*
*

*

یه دوس دختر باجنبه هم نداریم بهمون اس بده بگه:

تو منو دوس داری؟؟؟؟
ماهم بگیم:نه
بعد اس بده :(( یعنی ناراحت شدم 
بعد منم بگم خوب نفسم من عاشقتم دوست ندارم که!!!!
الان دخدر همسایمون بگه تو منو دوس داری؟؟؟
بگم نه تا یه هفته گوشیشو خاموش میکنه.
دخترای الان اعصاب ندارن که

*

*

*

اگه تتلو یه جمله درست تو عمرش گفته باشه قطعا همینه :

" یـاد گـرفـتـیـم حسادت رفـیـــق از رقـابت رقــیـبـا خـطـرنـاک تــــره ... "
*
*
*
شمام وختی بچه بودین به خاطر کمبود امکانات 

از سرنگ به عنوان تفنگ آبی استفاده میکردین؟ :))

*
*
*
اعتراف میکنم دوره دبستان امتحان جغرافی داشتیم یه سوالش این بود: 

تنها قمر کره زمین؟ 

من هم با اطمینان کامل نوشتم قمر بنی هاشم!!!
*

*

*
ﺍﺯ ﭘﯿﮑﺎﻥ ۵۷ ﮐﻪ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 5 ﺳﺎﻟﻪ ﮐﻨﺎﺭ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺳﺒﻘﺖ ﮔﺮﻓﺖ , 

چون ﻣﺎﺷﯿﻦِ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺍﻭﻥ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﺎﺷﯿﻨﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﻨﺪﺗﺮ ﻣﯿﺮﻩ ...
*

*

*
دلم میخواد یه دوست پسر جیگر داشته باشم،

بعد تو هر جمعی که میخوام قسم بخورم،

به دوست پسرم اشاره کنم،

بگم: به این برکت قسم

(البته ميگم)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من ----- اوقات شادی را برای شما آرزو می کنم لطفا یکی از کاربران ما شوید تا بیشتر بتوانید از این وبلاگ استفاده کنید در ضمن نظر فراموش نشه و تو انجمن هم فعالیت کنید㋡مدیر سایت:MaX
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 282
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 363
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 1,107
  • بازدید سال : 11,376
  • بازدید کلی : 256,189
  • کدهای اختصاصی
    تبادل لینک